Sałatka grecka

Sałatka grecka
Na dodatek do dań obiadowych typu łosoś pasuje świetnie! Nawet można ją przygotować do zjedzenia na II śniadanie lub kolację jako samodzielny posiłek. Dużo warzyw ,przy jednoczesnym włączeniu tłuszczów i białka! Dobra opcja!

Potrzebujemy:

  • 1/2 sałaty lodowej
  • czerwona cebula
  • 80 g oliwek
  • papryka czerwona
  • 4 pomidory
  • 3/4 sera feta 12 % tłuszczu
  • ogórek zielony
  • 1/2 pęczka rzodkiewek

Sos: pokrojony koperek z łyżką oliwy ,solą ,pieprzem, sokiem z cytryny, czosnkiem granulowanym i słodką papryką.

 Wszystkie warzywa dokładnie myjemy. Kroimy w dowolne kawałki, ja lubię rzodkiewkę w plasterki , paprykę i cebulę w podłużne paski ,a ogórka w ćwierćplasterki.

 Pomidory parzymy i zdejmujemy z nich skórkę, kroimy.

 Ser kroimy w kostkę. Wszystko łączymy. Zalewamy sosem.

Ogromna miska sałatki ma 602 kcal
Białko : 26 g
Tłuszcze : 15 g
Węglowodany : 48 g

Feel Eat

One thought on “Sałatka grecka

  1. na załączonym obrazku nie widzę fety tylko ser fetopodobny z Mlekowity – to wielka różnica !!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top