CIASTA,  CIASTECZKA,  DESERY,  FIT SŁODKOŚCI,  PODWIECZOREK

10 pomysłów na zdrowe słodycze

Rate this post

 

Kto z nas nie lubi słodyczy? A jak pogodzić odchudzanie czy zdrowe z odżywianie z ochotą na małe co nie co? Przedstawiam Wam moje topowe propozycje na zdrowsze słodycze. Moim faworytem są dietetyczne napoleonki, które zdecydowanie robię najczęściej, choć mają jedną ,,wadę”. Potrafią znikać i to naprawdę w mgnieniu oka, dlatego nigdy nie  robię ich w zbyt dużej ilości 🙂 Moim drugim wyborem jest domowy kisiel, można nim szybko zaspokoić ochotę na coś słodkiego, wyjdzie również z soku z kartonu, ideałem byłoby użycie świeżo wyciśniętego soku z owoców. Trzecie miejsce zajmują szyszki oraz pełnoziarniste biscotti. O ile szyszki można przygotować w 15 minut, o tyle z biscotti jest trochę więcej roboty, ale ten czas spędzony na przygotowaniu jest tego wart.
Po kliknięciu na nazwę przepisu zostaniecie przekierowani do przepisu.

 

Wartość kaloryczna jednego kawałka: 106kcal
Białko: 2,5g
Tłuszcz: 3g
Węglowodany: 17g


 
Wartość kaloryczna jednej szyszki: 47,6kcal
Białko: 0,75gTłuszcz: 2g

Węglowodany: 9,5g

 

 

 

 
 
 
 
Wartość kaloryczna jednego ciastka: 88kcal
Białko: 3,4gTłuszcz: 3,75g

Węglowodany: 10,4g

 
 
 
Wartość kaloryczna jednego kawałka (1/10 ciasta): 160kcal
Białko: 5gTłuszcze: 1,95g

Węglowodany: 30,1g

 
 
 
Wartość kaloryczna jednego ciasteczka: 46kcal
Białko: 0,83gTłuszcze: 2g

Węglowodany: 6,4g

 
 
 

 

 
 
Wartość kaloryczna jednej babeczki to około 55 kcal, 2,1 g białka 0,8 g tłuszczu, 10,8 g węglowodanów

 

 
 
 
 
 
Wartość kaloryczna jednej porcji: 133g
Białko: 1gTłuszcz: 0,2g

Węglowodany: 32g

 

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *