Proteinowe placki amarantusowe z borówkami bez cukru i mąki ;)

Proteinowe placki amarantusowe z borówkami bez cukru i mąki ;)
Wczoraj biegałam, zrobiłam trasę, którą wcześniej robiłam w 55 minut w 38! Jak przyjemnie jest widzieć progress! 🙂
Placki świetnie nadają się na śniadanie, są słodkie i zapewniają uczucie sytości na długo dzięki dużej zawartości białka. Białko w proszku jest dostępne w każdym stacjonarnym sklepie dla sportowców lub sklepach internetowych, teraz posiadam smak karmelowo-mleczny, następna w kolejce jest wanilia 🙂
Pewnie niewiele z Was słyszało o poppingu – jest to preparowane ziarno amarantusa, cenne źródło białka posiadające wiele witamin. Mój popping dostałam jakiś czas temu od firmy Ekoprodukt, można go kupić na dziale ze zdrową żywnością wielu sklepów, np w Almie czy Piotrze i Pawle. Używam go nie tylko do placków, nadaje się też do musli, jogurtu czy ciasteczek. Polecam! Przepis jest bardzo prosty, do wykonania przez każdego, wychodzi 6 placków, czyli jedna porcja.

Składniki:

  • jajko klasy L
  • 4 łyżki poppingu
  • jedna miarka białka karmelowo-mlecznego lub innego np waniliowego
  • 3/4 szklanki borówek amerykańskich (lub więcej)
  • 4 łyżki wody gazowanej

Placki amarantusowe krok po kroku

Jajko, białko w proszku, wodę i popping dokładnie zmiksować na gładką masę.

Dodać umyte i osuszone borówki amerykańskie.

Na rozgrzanej patelni kłaść łyżką placki. Jeśli posiadacie patelnię gorszej jakości posmarujcie ją lekko tłuszczem.

Po paru minutach przewrócić placki drewnianą łyżką na drugą stronę. Piec jeszcze parę minut. Można polać jogurtem, syropem klonowym (chociaż jak dla mnie, są wystarczająco słodkie) lub zjeść same.  Smacznego 🙂

Feel Eat

21 myśli w temacie “Proteinowe placki amarantusowe z borówkami bez cukru i mąki ;)

  1. mam pytanie odnośnie tego białka czy ono nie spowoduje ,że będą mi rosły mięśnie i będę wyglądała jak kulturystka? czy to jest takie białko jak w białku jajka zwykłe, normalne? a mogłabyś podać nazwę tego które Ty masz? dziękuje jeśli odpowiesz i cieplutko pozdrawiam 🙂 🙂

  2. Może ja odpowiem od razu:) Mięśnie kobiecie bardzo trudno rosną. Od samego jedzenia białka ci nie urosną. Od jedzenia białka i ćwiczenia treningów siłowych po miesiącach pracy urosną troszeczkę, na tyle, że wyglądałabyś atrakcyjnie i byłabyś jędrna:) Wygląd kulturystki jest zasługą albo sterydów, albo naprawdę wielu lat ciężkich i specjalnie do tego dostosowanych diet i treningów.

  3. a jeśli ćwiczyłam codziennie z Chodakowską i jezdził na rowerku 1,5 h przez pół roku i rozbudowały mi się mięśnie i chce je zmniejszyć,dlatego przestałam ćwiczyć od tygodnia i gdybym dodawała takie białko w proszku to one się rozrosną??? Anonim2

  4. i co myślisz ,że to białko mi pomoże na tłuszcz i nie rozbuduje mięśni jeszcze bardziej?

  5. Apetycznie wyglądają, świetny pomysł na śniadanie:) Mam pytanie jakiej odżywki używasz? Zastanawiam się nad spróbowanie, ale kompletnie się nie znam na tym. Planuje ograniczyć mięso w diecie, więc trochę białka się przyda. Możesz podać nazwę? Dzięki:)

  6. Dzięki 🙂 To moja pierwsza odżywka, więc nie chciałam wydać za dużo kasy i wybrałam coś taniego, ale z bardzo dobrymi opiniami firmy KFD koncentrat białka 🙂 Też jem bardzo mało mięsa, co widać po przepisach. Stawiam na ryby, sery i orzechy. Białko spełnia w organizmie bardzo ważne funkcje, trzeba dbać o dostarczanie odpowiedniej ilości tego składnika w diecie 🙂

  7. Tak naprawdę nigdy nie urosną Ci żadne mięśnie od ćwiczeń z Chodakowską…możesz co jedynie schudnąć i poprawić ogólny wygląd sylwetki,ale wierz mi od takich ćwiczeń nic Ci nie urośnie!:D

  8. Polecam wam białko firmy SCITEC 100% Whey Isolate.Jest to najlepiej przyswajalne białko.A co do KFD też o nim słyszałam wiele pozytywnych opinii i cena również na plus więc warto wypróbować 🙂

  9. popping to prażone ziarno amarantusa, ma dość neutralny, delikatny smak, to coś jak ryż preparowany tylko ryż jak wiadomo jest z ryżu a popping z amarantusa 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Powrót do góry