Uncategorized

Pasta z makreli i twarożku

Rate this post
Wczoraj byłam na imprezie i daaaawno nie bawiłam się tak słabo! Do domu wróciłam wcześniej niż normalnie chodzę spać 🙂 A dzisiaj u mnie w mieście jest koncert Soboty, miałam nie iść, bo zwlekałam z kupieniem biletu, ale kumpel załatwił mi wejściówkę, więc chyba jednak się skuszę. Wyprowadzam się z bloku i powoli chowam wszystkie rzeczy w pudła i szykuję do przewiezienia do domu, nie mam możliwości gotowania i muszę dodawać przepisy, które robiłam jakiś czas temu.
Dzisiaj pasta z makreli dla osób, które mają wysokie zapotrzebowanie na białko ( ćwiczący/ dieta Dukana), dobra do kanapek, szybka w przygotowaniu. Zalecałabym zrobienie jej parę godzin przed podaniem, żeby wszystkie smaki się przegryzły. Aa i nie bójcie się tłuszczu rybiego – makrela może i jest tłustą rybą ,ale są to same dobrze działające na organizm tłuszcze. Pamiętajcie, że niektóre witaminy potrzebują tłuszczu, by mogły się rozpuścić i wchłonąć, dodatkowo przyczyniają się do lepszego stanu włosów i paznokci, obniżają poziom cholesterolu. Warto je jeść!

Składniki:

  • 100 g chudego twarogu
  • pół czerwonej cebuli
  • jedno jajko klasu L
  • 3 ogórki konserwowe
  • jedna mała makrela wędzona
  • 1/4 papryki
  • 4-5 łyżek jogurtu naturalnego
  • duża łyżka ketchupu bez cukru (brak na zdjęciu)

Makrelę obrać z ości i skóry i delikatnie rozdrobnić rękami. Wszystkie inne składniki posiekać na bardzo drobne kawałki i wrzucić do miski z makrelą.

Potem dodać ketchup i jogurt naturalny i dokładnie wymieszać. Można przyprawić do smaku jeszcze pieprzem i solą, ale ja tego nie robiłam, bo smak mi odpowiadał.

Cała miska pasty ma 503 kcal
Białko: 59 g
Tłuszcze: 17 g
Węglowodany: 28 g

10 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *