NALEŚNIKI I PLACKI,  PODWIECZOREK,  ŚNIADANIE

Proteinowe naleśniki z serkiem i jagodami bez cukru

Naleśniki zawierające więcej białka? Nic prostszego! Spróbujcie tych, są bardzo szybkie w wykonaniu, nikomu nie powinno sprawić problemu ich przygotowanie, a w smaku naprawdę zaskakują! Dzięki dodaniu białka w proszku (takiego przeznaczonego dla osób trenujących, które powinny mieć zwiększosny udział białka  w diecie, ale ciężko im to zrobić samą dietą opartą na produktach ogólnie dostępnych bogatych w białko) nie potrzebny jest dodatek cukru, przynajmniej u mnie, a używam białka firmy KFD. Przy naleśnikach, ciastkach , słodkich deserach, omletach na słodko- cukier pomijam 🙂 Owoce należy kupić niestety mrożone lub użyć innych. Dobrze sprawdzą się też mrożone owoce leśne, na chwile zapomnicie o tym, co dzieje się za oknem i powrócicie do lata 🙂 Wychodzi około 8-9 cieniutkich naleśników.

 

Składniki:

  • pół szklanki mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 2 jajka
  • miarka białka karmelowo-mlecznego lub waniliowego
  • 1 i 1/3 szklanki mleka 1,5 – 0,5%
  • 100 g twarogu
  • mały kubek jogurtu naturalnego
  • pół szklanki jagód
  • łyżka płatków migdałowych

Ser biały, jogurt i jagody połączyć i wymieszać – można zmiksować blenderem.
Wszystkie składniki ciasta, czyli mleko, mąkę, jajka i białko dokładnie zmiksować i odstawić na parę minut. Nagrzać maksymalnie patelnię i usmażyć naleśniki. Do środka włożyć nadzienie, zawinąć w rulon. Płatki migdałowe podprażyć na suchej patelni i posypać nimi naleśniki.

Wartość kaloryczna wszystkich naleśników bez owoców : 602 kcal
Białko: 72,9 g
Tłuszcze: 19,5 g
Węglowodany: 62,7 g

Wartość kaloryczna jednego naleśnika bez owoców: 67 kcal
Białko: 8,1 g
Tłuszcze: 2,17 g
Węglowodany: 6,97 g

14 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *