Niskowęglowodanowy sernik karmelowo-mleczny bez cukru

Niskowęglowodanowy sernik karmelowo-mleczny bez cukru
Kolejny pomysł na wykorzystanie białka w proszku (do kupienia w sklepie dla sportowców). Picie go samego po treningu jakoś nie bardzo mi odpowiada, wolę dodawać do jedzenia, bo dzięki temu nie muszę słodzić moich owsianek czy wypieków i mają fajny smak! Cały sernik został zjedzony baaardzo szybko! Jest pyszny, chociaż przez brak mąki po upieczeniu delikatnie opadł. Po wyjęciu trzymałam go do góry dnem z formą opartą o dwie szklanki (podobnie jak robi się podczas pieczenia biszkoptu), co trochę zapobiegło dalszemu opadaniu 🙂 Przepis na małą tortownicę.

 Składniki:

  • opakowanie białego serka
  • 2 jajka
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • ziarenka z połowy laski wanilii
  • 50 g migdałów
  • 2 miarki białka karmelowo-mlecznego

 Migdały zmielić w młynku na mąkę migdałową, wszystkie składniki dokładnie zmiksować.

 Formę do pieczenia wyłożyć papierem i wylać masę.

 Piec około 50-60 minut w 180 stopniach.

Feel Eat

19 thoughts on “Niskowęglowodanowy sernik karmelowo-mleczny bez cukru

  1. Pięęęękny 🙂 A białko podczas pieczenia nie straci swoich właściwości? Właśnie czekam na przesyłkę, to zaraz upiekę jak doleci

  2. nie mam pojęcia,ale niewiele i są to dobre kalorie i bardzo duża zawartość białka i spora dobrych tłuszczów nienasyconych, jestem na wyjeździe, gdy wrócę obliczę dokładnie i dopiszę 🙂

  3. Zrobiłam dzisiaj i jestem zachwycona sernik jest pyszny. Mam cukrzyce i myślałam, że już nigdy nie będę mogła jeść ciast. Dziękuje za ten przepis 🙂 Wypróbuje też inne białkowe przepisy, ten jest genialny 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Back to top