DIETETYCZNY FAST FOOD,  WEGETARIAŃSKIE

Wegetariańskie nuggetsy z piekarnika

Rate this post
Kolejna odsłona kotletów sojowych, które dostałam od Sante. Wyszły smaczne, ale są dość suche, dlatego najlepiej jeść je z dodatkiem sosu, np czosnkowego na bazie jogurtu naturalnego, z dodatkiem musztardy i oczywiście czosnku. Posiadają wysoką zawartość białka, z powodzeniem mogą stanowić zamiennik mięsa w diecie, dzięki otrębom dostarczają dużą porcję błonnika. Można je przygotować naprawdę szybko i przy niewielkim nakładzie pracy. Są również dostępne kotlety sojowe ”minutki”, również firmy Sante, które gotują się krócej. Nuggetsy te oczywiście można usmażyć, wybrałam jednak zdrowszą wersję, dlatego upiekłam je w piekarniku bez dodatku tłuszczu. Pamiętajcie, by dodać do nich dość dużą ilość przypraw, ponieważ bez nich mogą być nijakie w smaku. Smacznego!

 

 

Składniki:

  • kotlety sojowe (u mnie Sante)
  • jajko
  • otręby pszenne
  • curry, suszone warzywa, sól

Kotlety sojowe ugotować z dodatkiem curry, soli i suszonych warzyw zgodnie z przepisem znajdującym się z tyłu opakowania. Obtoczyć w roztrzepanym za pomocą widelca jajku i w otrębach. Układać na wyłożonej papierem do pieczenia blaszce i piec do uzyskania złotego koloru w 170 stopniach.

 

6 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *